FAQ

Verzending & Levering

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, na het plaatsen van je bestelling ontvang je een trackingcode om je bestelling te volgen. Klik hier om je bestelling te volgen.

Wat is de levertijd?

De levertijd binnen Nederland en België is tussen de 1 en 3 werkdagen. Dit is echter afhankelijk van de drukte bij onze bezorgpartner PostNL. Je ontvangt altijd een track & trace code in je mail.

Ik heb de verkeerde gegevens ingevuld bij bestellen

Dat kan gebeuren. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Royal Bidet via klant@royalbidet.nl. We helpen je dan graag verder.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het plaatsen van een bestelling?

Als je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we het afleveradres aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via klant@royalbidet.nl.

Leveren jullie ook buiten Nederland en België?

Nee, op dit moment leveren wij niet buiten die twee landen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

Als je niet thuis bent, zal de bezorger het pakket bij de buren afleveren of een nieuwe bezorgpoging doen. Soms wordt het pakket afgegeven bij een afhaalpunt. Je ontvangt hierover een bericht via de bezorgdienst.

Retourneren & Garantie

Wat is jullie retourbeleid?

Retourneren mag binnen 30 dagen na ontvangst, mits ongeopend of bij (gedeeltelijk) defect. Vanwege hygiëne kunnen geopende producten niet retour. Retourkosten kunnen voor de klant zijn. Lees de voorwaarden hier.

Hoe meld ik een retour aan?

Stuur een e-mail naar klant@royalbidet.nl met je ordernummer en reden van retour. Wij sturen je vervolgens de retourinstructies.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Retourkosten zijn voor de rekening van de klant, tenzij het product defect of verkeerd geleverd is.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?

Na ontvangst en controle van je retourzending storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?

Op al onze producten zit standaard 1 jaar garantie. Klik hier om te lezen wat dat inhoudt.

Wat valt onder de garantie?

Defecten door normale slijtage, fabricagefouten of kapotte onderdelen vallen onder de garantie. Schade door verkeerd gebruik of vallen is uitgesloten.

Wat moet ik doen als mijn product defect is?

Neem contact op met onze klantenservice en beschrijf het probleem. We helpen je zo snel mogelijk met een oplossing.

Betalen & Veiligheid

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Bij ons kun je veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethoden:

  • Lokale betaalmethoden: iDEAL (Nederland), Bancontact (België), Klarna
  • Credit- en debitcards: Visa, Mastercard, American Express, Maestro
  • Digitale portemonnees: Apple Pay, Google Pay

Al je betalingen worden veilig verwerkt via een versleutelde verbinding. Mocht je vragen hebben over een specifieke betaalmethode, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Kan ik achteraf betalen?

Momenteel is dat nog niet mogelijk.

Is betalen op jullie website veilig?

Ja, onze webshop gebruikt een beveiligde SSL-verbinding om je betalingsgegevens te beschermen.

Wat gebeurt er als mijn betaling niet is gelukt?

Controleer of je voldoende saldo hebt en of je betaalmethode correct is ingesteld. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met je bank of probeer een andere betaalmethode.